maanantai 3. marraskuuta 2014

Trick or treat?

Huh oon tainnu unohtaa tän blogin melkein kokonaan.. Ei hätää, hengissä ollaan. Viime viikonloppuna oli Halloween, joka todellakin oli erilainen kun meillä Suomessa. Jenkit ottaa tän juhlapyhän oikeesti vakavasti, koulut lomailee ja perheet koristelee talojansa ihan överikuntoon. Perjantai eli se virallinen "trick or treat"-päivä vietettiin hostäidin äidillä, jonka talo oli ihan halloweentunnelmissa. Ruoaks se oli tehny kurpitsapiirakkaa, muffinsseja (kurpitsa&omena), kakkua, 3 erilaisia keksejä ja kaikkee muuta. Ite pysyin vahvana enkä syöny herkkuja Halloweenina oikeestaan ollenkaan :D. Karkit&suklaat ei täällä oo mitenkään hirveen erikoisia, kaikki maistuu lähinnä vaan väri- ja lisäaineilta. Pukeuduttiin perheen kanssa The wizard of Oz teeman mukaisesti, ite olin leijona. Meitä on niin paljon ni sai hauskasti teeman toteutettua!

Koko perhe!
Leijona & Dorothy
Niin sitä halloween-karkkia? Ja toi oli yks hylly viidestä...
Tässä meidän mummola!


Lauantaina menin kavereitten kanssa koulun oppilaskunnan naamiastansseihin, jotka järjestettiin kaupungin keskustassa. Ilta oli hauska, ehdottomasti parempi kuin homecoming! Tanssien jälkeen menin kaverille yöks. Tänään oon vaan chillaillu himassa, siivoillu ja kohta meen alas kellariin meidän omalle pikku salille. Meillä on kellarissa sellanen kuntolaite jossa on tanko, ylä- ja alatalja joten oon viihtynyt siellä aika monta kertaa viikossa päästen takas salitreenaamisen makuun. Kyllä on ollut ikävä! Kun hostäiti tulee kotiin töistä, lähetään sen ja Janan kanssa ajelemaan Detroittiin muutamaksi päiväksi. Jana menee sinne konserttiin ja mä lähden mukaan vaan chillailemaan ja kattelemaan kaupungin meininkiä. Oon tosi innoissani enkä jaksais odottaa!

Autossa ennen tansseja. Olin keiju ja mun kaveri gangsteri

Käytiin patikoimassa muutama viikko sitten Sleeping Bear-hiekkadyyneillä, ja maisemat oli aika sanoinkuvaamattaomat.


Hiekkadyynit on oikeesti isoja ja jyrkkiä, joten sinne on pystytetty kylttejä varoittamaan ihmisiä ette ne menis alas.. Koska vaikka alasmeno on helppoa, ylöskiipeäminen on jo ihan toinen juttu.


Käytiin myös ottamassa Senior-kuvat Vuosikirjaa varten!
Yritän muistaa ottaa kameran mukaan Detroittiin jotta sais vähän kuvamateriaalia sieltä tänne!

1 kommentti:

  1. Ihanan näköstä! Halloween on siellä kyllä varmasti aikamoinen kokemus! :D

    olen itse lähössä ens syksynä jenkkeihin vaihtoon, tässä mun blogi jos halut käydä katsomassa :)

    www.flying-overtheocean.blogspot.fi

    VastaaPoista